KoszykW koszyku masz 0 pozycje

Obsługujemy wszystkie powszechne karty płatnicze

Najczęściej zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Was listę najczęściej zadawanych pytań i postaraliśmy się odpowiedzieć na wszystkie z nich dokładnie i tak szczegółowo, jak to tylko możliwe. Oto lista najczęściej zadawanych pytań na temat naszych produktów:

Jakie są koszty wysyłki i pakowania?
Możliwości dostawy obejmują przewoźników i kurierów DHL, GLS, InPost oraz Pocztę Polską. Przesyłki zwykłe za pośrednictwem Poczty Polskiej pozwalają zaoszczędzić trochę pieniędzy, ale mogą wiązać się z potencjalnym ryzykiem, które w pełni przejmuje kupujący. Pełne informacje i ceny dotyczące wysyłki i pakowania. Prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami dotyczącymi kosztów pakowania i wysyłki oraz o rozważenie, czy zwykła przesyłka pocztowa (bez możliwości śledzenia, 13,90 zł) jest dla Ciebie najlepszą opcją.

W przypadku płatności za pobraniem pobieramy opłatę w wysokości 4,90 zł, natomiast płatności przelewem i kartą płatniczą on-linebezpłatne. Dostawa kurierem DHL do domu kosztuje 25,90 zł, a w przypadku GLS (dostawa na adres) 21,90 zł. Opcja dostawy do DHL POP kosztuje 21,90 zł, przy czym opłata za przesłanie paczki do Paczkomatu InPost wynosi 19,90 zł. W przypadku zamówień o wartości ponad 200 zł, klient otrzymuje DARMOWĄ DOSTAWĘ. Inne koszty związane z wysyłką, takie jak transport na pocztę/do przewoźnika, drukowanie faktur, dodatkowe materiały drukowane do zamówienia itp. są pokrywane przez naszą firmę. Ceny są oparte na naszym wieloletnim doświadczeniu w wysyłaniu towarów do Polski oraz bieżących stawkach przewoźników i Poczty Polskiej i mogą różnić się od cen katalogowych tych podmiotów.

Kiedy otrzymam paczkę?
Ponieważ naklejki na samochód z imieniem dziecka są zawsze wykonywane na zamówienie, nie jest możliwa natychmiastowa wysyłka towaru – musimy go najpierw wyprodukować. Aby mieć odpowiednią ilość czasu na produkcję naklejek, rezerwujemy maksymalnie trzy dni robocze na produkcję i wysyłkę towaru. W przypadku wyboru metody płatności z góry przelewem bankowym, czas produkcji liczymy od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Użytkownik zostanie poinformowany o wysyłce towaru e-mailem i SMS-em na numer telefonu podany podczas składania zamówienia.

Dlaczego koszty pakowania i wysyłki są tak wysokie?
Cena wysyłki opiera się na bieżących taryfach Poczty Polskiej, GLS, DHL i InPost. Opłaty za pakowanie i wysyłkę są ustalone na dolnej granicy kosztów. Koszty spedycji, takie jak transport na pocztę/do przewoźnika, związane z tym czynności administracyjne, opakowania wewnętrzne, materiały drukowane są zazwyczaj pokrywane przez naszą firmę.

Czy opłaca mi się zapłacić z góry przelewem bankowym?
Tak, ale tylko w przypadku, że posiadasz rachunek w banku. W przeciwnym razie nie zalecamy tej metody. Nie należy zapominać, że przelew nie jest wolny od opłat bankowych. Wielu klientów decyduje się zapłacić z góry przelewem bankowym, aby zaoszczędzić na opłatach, nawet jeśli nie mają konta bankowego. Przy okienku bankowym czeka na nich duża niespodzianka, gdy kasjer zażąda opłaty za płatność. Aby zidentyfikować płatność, potrzebujemy numeru identyfikacyjnego płatności, który otrzymasz na e-mail po złożeniu zamówienia.

 
Jak towary są pakowane i wysyłane?
Wszystkie towary pakowane są w opakowania z papieru – opakowanie dobierane jest w zależności od charakteru towaru. Są to głównie zwykłe koperty pocztowe lub pudełka pocztowe wykonane z tektury. Większe naklejki (lub części naklejek) są zwijane – nigdy ich nie składamy, gdyż spowodowałoby to zniszczenie towaru.

Może się zdarzyć, że opakowanie będzie naruszone lub uszkodzone, gdy paczka dotrze do odbiorcy (niezależnie od wybranego przewoźnika). W takim przypadku zalecamy nie odbierać przesyłki. Konieczne jest jednak niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. PLACEHOLDER

Z jakiego materiału wykonane są naklejki?
Wszystkie naklejki są wykonane z trwałych folii samoprzylepnych. Folie samoprzylepne są przeznaczone do aplikacji na pojazdy. Naklejkom nie przeszkadza szorowanie w myjni samochodowej, znaczne zmiany temperatury ani inne niekorzystne czynniki środowiskowe. Folia nie może być jednak poddawana znacznym obciążeniom mechanicznym (np. przyklejana pod wycieraczką) ani przyklejana do bardzo nierównych i zardzewiałych miejsc na karoserii, ponieważ znacznie skraca to jej żywotność – folia ma wtedy tendencję do odklejania się.

Jak nakleić naklejkę na samochód?
Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że aplikacja naklejek na auto to skomplikowana sprawa, wcale tak nie jest. Wystarczy przeciętna sprawność manualna i odrobina cierpliwości. Czasami zdarza się, zwłaszcza przy klejeniu naklejek na szklane powierzchnie, że naklejka nie chce się przykleić do szyby. Dzieje się tak dlatego, że czas aktywacji kleju wynosi około 48 godzin (w zależności od temperatury zewnętrznej i temperatury podłoża). Do każdego zamówienia dołączona jest instrukcja, w której można znaleźć dokładną procedurę naklejania naklejek.

Czy mogę wybrać własny rozmiar?
Oczywiście. Naklejki są zawsze wykonywane na zamówienie – żadnych naklejek nie mamy na stanie, a klient może wybrać jeden z popularnych rozmiarów lub stworzyć własny. Wystarczy wprowadzić tylko jeden z wymiarów, drugi jest obliczany automatycznie.

Jak mogę ustawić rozmiar?
W szczegółach większości produktów na naszej stronie można znaleźć sekcję 2. Wybierz rozmiar naklejki na auto. Tutaj można wybrać wstępnie ustawiony rozmiar lub wprowadzić własny za pośrednictwem przeznaczonego do tego celu pola. Potrzebujesz tylko jednego wymiaru – drugi jest obliczany automatycznie w oparciu o proporcje motywu. Należy zwrócić uwagę na informację o minimalnym rozmiarze naklejki. Niestety nie jest możliwe wyprodukowanie naklejki w mniejszym rozmiarze niż podany.
 
Czy mogę dodać imię lub tekst do naklejki?
Oczywiście! Do każdej naklejki na samochód w naszej ofercie można dodać imię dziecka lub dowolny tekst składający się z 30 znaków. W tym celu w kroku 4 wybierasz nie tylko spersonalizowany tekst, ale również jedną z czcionek, która zostanie użyta do takiego tekstu. Należy pamiętać, że w rezultacie dodania linii tekstu do naklejki jej rozmiar ulegnie zmianie (stanie się mniej więcej o 2 cm większa). Jeśli nie wypełnisz pola tekstowego, pod naklejką nie będzie żadnego tekstu. Cena naklejki pozostaje niezmieniona.

Co powinienem zrobić, jeśli paczka nie dotarła?
Jeśli chodzi o Pocztę Polską, z wieloletniego doświadczenia wiemy, że w większości przypadków problem leży po stronie samego dostawcy – doręczyciel nie powiadomił Cię o zdeponowaniu paczki na poczcie, podałeś niepełny lub błędny adres lub paczka została wysłana do Twojego miejsca pracy, gdzie doręczyciel Cię nie zastał (lub w ogóle nie znalazł miejsca, w którym pracujesz). We wszystkich przypadkach sprawa jest możliwa do rozwiązania, choć przyznajemy, że wysyłanie paczek do miejsca pracy staje się problemem nie do rozwiązania. Numer przesyłki wysyłamy e-mailem i SMS-em i to wystarczy, aby odebrać ją na poczcie. Nie musisz więc czekać, aż otrzymasz powiadomienie, że paczka została zdeponowana w placówce poczty. Jeśli masz do dyspozycji nr paczki (wybrałeś opcję przesyłki poleconej z możliwością śledzenia), możesz wyszukać paczkę online lub odebrać ją bezpośrednio w placówce poczty.

Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym urzędem pocztowym telefonicznie lub osobistą wizytę na poczcie i naleganie na znalezienie paczki w magazynie – po 48 godzinach w 99% przypadków paczka tam jest. Jeśli paczka nie została zdeponowana na poczcie, skontaktuj się z nami. Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej są możliwe do reklamowania. Okres reklamacji wynosi zazwyczaj 21 dni kalendarzowych.
 
Zasady te nie mają jednak zastosowania do przesyłek zwykłych. Nie można ich ani śledzić, ani reklamować. Za niedostarczenie, utratę przesyłki, uszkodzenie zawartości lub opakowania zawsze odpowiada kupujący, który jest o tym fakcie powiadamiany przed sfinalizowaniem zamówienia.
Szybka produkcja i dostawa towarów. Współpracujemy z następującymi partnerami:

• GLS: 21,90 zł
• DHL: 25,90 (kurierem do domu) lub 21,90 zł (DHL POP)
• InPost: 19,90 zł
• Poczta Polska: przesyłka zwykła (bez możliwości śledzenia): 13,90 zł
• Poczta Polska: przesyłka polecona: 29,90 zł

W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 200 zł jest pakowanie i wysyłka są DARMOWE.

Instrukcje dotyczące naklejania | Instrukcje dotyczące usuwania naklejek | Warunki handlowe | Ochrona danych osobowych | Pliki cookie | Procedura reklamacyjna | Impressum
Magnesy na lodówkę | Fotomagnesy na lodówkę z własnych zdjęć

Obsługujemy wszystkie powszechne karty płatnicze

Z mocy ustawy o rejestracji o rejestracji sprzedaży sprzedający jest zobowiązany do wystawienia kupującemu paragonu.
Równocześnie jest on zobowiązany do zarejestrowania otrzymanych przychodów u administratora podatkowego on-line, w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.