GLS jest jednym z szybkich i niezawodnych przewoźników przesyłek w całej Polsce, w tym w odległych obszarach. Możesz polegać na szybkim dostarczeniu paczki pod wskazany adres.
Zostaniesz poinformowany o statusie dostawy poprzez e-mail lub SMS. Oczywiście możesz również monitorować aktualny status swojej paczki bezpośrednio na stronie GLS.
Aby uzyskać więcej informacji o statusie lub dacie doręczenia przesyłki, możesz użyć:
Wyszukiwanie przesyłek w Internecie GLS
Linia informacyjna przewoźnika: +48 46 814 82 20
Dostawa na adres21,90 zł
Skorzystaj z najbardziej niezawodnego sposobu dostarczania paczek do domu z GLS. Data dostawy jest podawana przez kierowcę za pośrednictwem wiadomości SMS. Jeśli nie można się z Tobą skontaktować pod adresem dostawy, przewoźnik spróbuje dostarczyć paczkę następnego dnia roboczego lub możesz poprosić o zdeponowanie paczki w najbliższym punkcie nadania GLS PaketShop. Zostaniesz wówczas poinformowany e-mailem lub SMS-em, że paczka została zdeponowana w punkcie nadania.
Podczas dostawy paczka może zostać przekierowana na zupełnie inny adres. W przypadku płatności za pobraniem za przesyłkę można zapłacić gotówką lub kartą kredytową.
Z naszego doświadczenia wynika, że czas dostawy na podany adres wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
DHL jest jednym z kurierów, którzy przywiozą paczkę bezpośrednio do Twojego domu lub dostarczą przesyłkę do ustalonego punktu odbioru. DHL zwykle dostarcza przesyłki w godzinach od 8:00 do 17:00. W dniu dostawy zostaniesz o tym poinformowany e-mailem lub wiadomością SMS.
Aby uzyskać więcej informacji o stanie lub dacie dostawy przesyłki, możesz skorzystać z następujących opcji:
Wyszukiwanie przesyłek na stronie DHL
Infolinia kuriera: +48 42 6 345 100
Kurierem DHL do domu25,90 zł
O czasie dostawy zwykle powiadomi Cię kierowca SMS-em lub dzwoniąc pod numer wskazany w zamówieniu. Jeśli kierowca nie zastanie Cię w domu, automatycznie odwiezie przesyłkę w najbliższy punkt odbioru, w którym możesz ją odebrać w ciągu 7 dni kalendarzowych. O konieczności odbioru przesyłki w punkcie odbioru zostaniesz niezwłocznie poinformowany.
W momencie dostawy towaru możesz zapłacić za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą. Zgodnie z naszym doświadczeniem z lat poprzednich, przybliżony czas dostawy wynosi od 2 do 7 dni. Wszelkie przesyłki dostarczane przez DHL są ubezpieczone i można je śledzić na stronie kuriera.
DHL POP (w Punktach Obsługi Paczek)21,90 zł
Jeśli w przypadku przewoźnika DHL nie odpowiadają Ci czasy dostawy i nie chcesz czekać na kierowcę, możesz odebrać przesyłkę w najbliższym punkcie obsługi paczek (POP) DHL. Usługę tę świadczą najczęściej partnerzy biznesowi, którzy poza swoją regularną działalnością umożliwiają odbiór i doręczanie przesyłek DHL. Wybierz spośród 13 000 POP w Polsce punkt, do którego Twoja paczka zostanie dostarczona w 3-8 dni.
Przesyłkę możesz odebrać w normalnych godzinach otwarcia wybranego POP DHL (zazwyczaj działają one również w weekendy). Odbioru osobistego paczki może dokonać każda osoba, która wykaże się kodem PIN przeznaczonym do odbioru przesyłki (otrzymasz go e-mailem lub wiadomością SMS).
Uwaga, należy pamiętać, że niektóre punkty DHL nie posiadają terminala płatniczego. Mapę wszystkich punktów DHL POP wraz ze szczegółowymi informacjami na ich temat znajdziesz tu.
InPost stawia na wysokiej jakości usługi e-commerce i tanie przesyłki kurierskie. InPost jako pierwsza firmą w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów - samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek, czynnych 24/7.
Aby uzyskać więcej informacji o stanie lub dacie dostawy przesyłki, możesz skorzystać z następujących opcji:
Wyszukiwanie przesyłek na stronie InPost
Infolinia kuriera: +48 722 444 000
InPost Paczkomat19,90 zł
Wybierz jeden z punktów odbioru, w który przesyłka zostanie dostarczona w najbliższych dniach i gdzie również ją odbierzesz. Informację z wezwaniem do odbioru przesyłki otrzymasz drogą poczty elektronicznej. Odbiór przesyłki odbędzie się na podstawie kodu odbioru, który otrzymasz od przewoźnika.
Poczta Polska należy do tradycyjnych przewoźników z wieloletnim doświadczeniem. Przesyłki dostarczane są bezpośrednio na adres pocztowy na terenie Polski w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. W przypadku niektórych typów przesyłek Poczta Polska w dniu dostawy poinformuje Cię o dostawie przesyłki e-mailem lub wiadomością SMS (nie dotyczy przesyłek zwykłych).
Z szerokiej gamy rodzajów przesyłek pocztowych oferujemy szczególnie dostawę przesyłką zwykłą bez możliwości jej śledzenia oraz przesyłką poleconą z możliwością śledzenia paczki przez Internet. Wymienione sposoby dostawy różnią się od siebie pod względem ceny, sposobu dostawy, ale także czasu dostawy.
Aby uzyskać więcej informacji o stanie lub dacie dostawy przesyłki, możesz skorzystać z następujących opcji:
Śledzenie przesyłek na stronie Poczta Polska
Infolinia kuriera: +48 438 420 600
Przesyłka zwykła – bez możliwości śledzenia13,90 zł
Jeśli chcesz zaoszczędzić na wysyłce, oferujemy możliwość nadania przesyłki w zwykłej kopercie. Towar dotrze bezpośrednio do Twojej skrzynki pocztowej – nie musisz więc udawać się na pocztę z dowodem tożsamości. W celu zredukowania kosztów wysyłki do minimum znacząco ograniczyliśmy wagę i cenę towaru – ciężkich, drogich i dużych przesyłek nie można wysłać jako przesyłkę zwykłą. O braku możliwości takiej wysyłki informujemy w koszyku.
Zwykłe przesyłki listowe nie są ubezpieczone, nie można ich śledzić, istnieje ryzyko ich utraty lub zniszczenia zawartości z powodu długiego transportu i nie można ich reklamować. Niska cena dostawy przesyłki jest zrównoważona przez wysokie RYZYKO oraz BARDZO DŁUGI czas dostawy (w przybliżeniu 5 do 15 dni roboczych).
Tylko od Ciebie zależy, jeśli wybierzesz ten rodzaj przesyłki, ponieważ niska cena niesie ze sobą pewne ryzyko:
- przesyłki nie są zarejestrowane w systemie pocztowym - nie można ich więc reklamować ani śledzić
- czas dostawy nie jest gwarantowany - dostawa może potrwać do dwóch tygodni
- zawartość może ulec uszkodzeniu - jeśli koperta nie zmieści się w skrzynce pocztowej, listonosz może ją złożyć
- możliwe ryzyko zagubienia - przesyłka może zostać zagubiona w transporcie (wystarczy mały błąd w adresie) lub może zostać skradziona z Twojej skrzynki pocztowej (duża koperta zwykle nie mieści się w skrzynce)
- ewentualne szkody nie podlegają reklamacji - wybierając opcję przesyłki zwykłej, kupujący bierze na siebie ryzyko uszkodzenia (patrz warunki handlowe)
Przesyłka polecona – z możliwością śledzenia29,90 zł
Skorzystaj z niedrogiej opcji przesyłki poleconej oferowanej przez Poczta Polska, a paczka zostanie dostarczona bezpośrednio w Twoje ręce. Przesyłka może zostać dostarczona na adres na terenie całej Polski.
W przypadku, gdy kurier nie zastanie Cię na adresie dostawy, przesyłka zostanie dostarczona do najbliższego oddziału Poczty Polskiej standardowo na 10 dni. O takim stanie rzeczy poinformuje Cię sam kurier, umieszczając awizo w Twojej skrzynce pocztowej.